Dieta 2000 kalorii

Dieta 2000 kalorii
Dodana dnia: 19 września 2014r.

Ogólna ocena

(5) 1 opinia

Dieta 2000 kcal skierowana jest do wszystkich, którzy chcą się zdrowo odżywiać, a przy tym prowadzą aktywny tryb życia. Z diety tej mogą korzystać zarówno panie biorące udział w zajęciach fitness czy panowie, odwiedzający regularnie siłownię lub basen.

Dieta 2000 kcal może być stosowana jako dieta odchudzająca przez osoby, które prowadzą aktywny tryb życia - pracują fizycznie, uprawiają sport, bowiem w przeciwieństwie do innych diet odchudzających dieta 2000 nie jest wyczerpująca dla organizmu - nie osłabia go, można więc prowadzić nadal swój trening na siłownik czy w fitness studio.

Należy pamiętać, aby podczas diety dużo pić - co najmniej 2 litry niegazowanej wody dziennie. Niesłodzony, zdrowy napój (np. naturalny, świeżo wyciśnięty sok owocowy) pić należy też do każdego posiłku.

 

W dniu treningu należy w diecie uwzględnić dodatkowo posiłki przedtreningowe i potreningowe.

Przed treningem należy spożyć odżywczy posiłek, bogaty w węglowodany, najlepiej złożone, oraz białko, i co ważne, posiłek ten spożyć trzeba najpózniej 2 godziny przed treningiem.

Po treningu, po upływie ok. pół godziny, należy przyjąć posiłek, zawierający składniki, które organizm wykorzystał podczas treningu, czyli przede wszystkim witaminy oraz płyny. Do tego posiłek po treningu powinien być bogaty w białko, które przyspiesza budowę i regenerację mięśni.

 

zielona kawa na odchudzanie
top box

Indeks zdrowotności

80%

Bardzo zdrowe

bottom box
przedtreningówka

Przykładowy jadłospis na 7 dni

Prezentujemy przykładowy jadłospis dla diety

Dzień 1

Śniadanie (369 kcal)

Kanapki z szynką gotowaną i warzywami, kawa espresso i małe jabłko.

Drugie śniadanie (332 kcal)

Obiad (725 kcal)

Mała porcja zupy pieczarkowej, do tego ryba morska gotowana na parze lub duszona z warzywami, na deser zaś garść truskawek polanych łyżką śmietany.

Podwieczorek (283 kcal)

Kolacja (272 kcal)

Posiłek przedtreningowy (300 kcal)

Przed treningiem należy wypić ok. 2 szklanek wody mineralnej. Unikać soków

Posiłek potreningowy (230 kcal)

Po treningu należy przyjąć posiłek najlepiej do godziny czasu po zakończeniu ćwiczeń, aby uniknąć hiperglikemii. Bezpośrednio po treningu powinno się zrezygnować z kawy, herbaty i czekolady.

Pasuje do aktywności

Tę dietę możesz z powodzeniem stosować, jeżeli uprawiasz jedną z następujących dyscyplin

Fitness Kolarstwo Bieganie Turystyka piesza Pływanie Kajakarstwo Nordic walking Wspinaczka Trening na siłowni Zumba

Cele treningowe

Ta dieta pozwala osiągnąć następujący cel

Opinie użytkowników (1)

Opinie naszych użytkowników na temat wybranej diety

Ocena

(5)

aKiEmOyUi

Ostatnio wlasnie.. nie jestem w stanie zjesc tylu kalorii.. Ledwo czasem dochodze do 1000, mam nadzieje, ze uda mi sie ja zastosowac, by i w koncu zgubie tluszcz i zbuduje miesnie ;)

12 maja 2015 10:42

Aby dodać opinię do diety musisz się zalogować.

Osoby, które stosują tę dietę (90)

Lista osób, które zdeycydowały się stosować tę dietę

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuję