Porady

Skuteczny trening w zaciszu domowym

Skuteczny trening w zaciszu domowym

Żyjemy w takich czasach, że nie każdy ma czas lub fundusze aby regularnie chodzić na siłownię, fitness, basen, etc. Nie oznacza to jednak, że jesteśmy skazani na brak aktywności fizycznej. Istnieje wiele ćwiczeń, które z powodzeniem można wykonywać jako treningi indywidualne w warunkach domowych, aby osiągać zadowalające efekty.

Oto kilka prostych i skutecznych ćwiczeń jakie można wykonać samodzielnie w domu:

  • pompki - można je wykonywać w wielu różnych wariantach, kształtują one przede wszystkim tricepsy, mięśnie klatki piersiowej oraz obręczy barkowej, ale pośrednio w w ich wykonywanie zaangażowane jest praktycznie całe ciało,
  • przysiady, wykroki czy też wspięcia na palce- ćwiczenia wzmacniające nogi,
  • brzuszki- unoszenie tułowia,
  • podciąganie się na drążku- ćwiczenie na mięśnie pleców i bicepsy,
  • unoszenie nóg (różne warianty: nożyce, unoszenie złączonych nóg w górę) itp.

Jak widać, można skutecznie realizować gimnastykę siłową bez chodzenia na siłownię. Wymienione tutaj treningi personalne są dla osób, które chcą osiągnąć maksimum efektu przy możliwie niskim nakładzie. Czy warto trenować w domu? Większości osób podobny trening domatora masa zdecydowanie się opłaci.

zielona kawa na odchudzanie

Opinie użytkowników (0)

Opinie naszych użytkowników na temat wybranego artykułu

Brak opinii użytkowników

Aby dodać opinię do artykułu musisz się zalogować.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuję