Trening na siłowni

Tak naprawdę na dobrze wyposażonej siłowni można trenować wiele form fitnessu. Jogging, Crossfit, Spinning... Jednak generalizując osoby zaczynające swoją przygodę z siłownią myślą przede wszystkim o rzeźbieniu mięśni. Kobiety najczęściej zwracają uwagę na pośladki, uda i brzuch, a mężczyźni na ramiona, barki, brzuch i plecy. To, która z tych części ciała pracuje zależy od wybieranych maszyn i realizowanych zestawów ćwiczeń Jednak można wymienić kilka korzyści, które są efektem szeroko rozumianego treningu siłowego. Należą do nich między innymi: spalanie tłuszczu, kształtowanie sylwetki, lepsze samopoczucie, zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni, poprawa stanu zdrowia oraz kondycji czy poprawa postawy.

 

 

Definicja treningu sportowego wg WIkipedii:

"Proces polegający na poddawaniu organizmu stopniowo rosnącym obciążeniom, w wyniku czego następuje adaptacja i wzrost poziomu poszczególnych cech motorycznych. Pojęcie treningu obejmuje także naukę nawyków ruchowych związanych z daną dyscypliną sportu. Poprzez odpowiedni trening połączony z właściwym odżywianiem można również kształtować pewne cechy morfologiczne np. zwiększać masę mięśniową czy redukować poziom tkanki tłuszczowej."

 

Źródło: http://pl.wikipedia.org/

Interesuje Cię gotowy Plan Treningu na siłowni? A może uważasz, że uniwersalne rozwiązania nie są trafne i indywidualny plan treningu na siłowni będzie rozwiązaniem problemu? Znajdź odpowiedniego trenera na naszej stronie, skontaktuj się z nim a z całą pewnością uzyskasz swój plan treningu na siłownię (trening cardio, trening siłowy, trening na zwiększenie masy mięśniowej czy też trening redukcyjny).

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuję